lørdag 24. mars 2012

Older and older





 




Shit. One step further away from 30. Soon. I´ve been so busy these weeks I almost forgot it´s my birthday tomorrow. Now I must get up from bed, clean the house, bake some cakes (shit!) and maybe decorate a bit. Oh, I must tell you- our dinner table is upside sown on top of our big piece of art. Chairs all over our living room. And dust all over. Lot´s to do. Still, I´m in bed. These pictures are so last season. So what to do tomorrow? I haven´t had the time to focus on my birthday. Maybe that´s how it is to grow up, become an adult and work like hell? But still, I love birthdays. 

5 kommentarer:

  1. GRATULERA så mykje med dagen som kjem :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer på forskudd bra du kom på at du har bursdag for det går aldri out of style. Foreslår at mannen ordner i stand til bursdag jeg:)

    Ha en fin bursdags helg :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen som kommer!! Håper du får en fin feiring!:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer på forskudd! :) Og jeg må le- måtte regne ut hvor lenge det var siden 1990 (litt trøtt ja) - "er det MER enn 10 år siden??!" Men jeg tror jo fortsatt at jeg er 18 år, og bli like sjokkert hver gang jeg hører om en 18-åring som har tatt lappen; de er jo født i 1994 - under lillehammerOL! Hva gir du meg? :)

    SvarSlett
  5. hehe, akkurat slik tenkte jeg også!
    Sykt at det er 90-tallsklær i butikkene igjen, at det liksom er begynt å bli retro. Wææææ.

    TAKK FOR HILSENER PÅ FORSKUDD.
    Men det er da bare et tall. Likevel-det føles bedre å nærme seg 31 enn 30. Faktisk.
    Nå skal jeg bare blåse noen ballonger, svimle litt og så stupe i seng.
    Gleder meg til i morgen!

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?