fredag 10. februar 2012

Kveldens toill & vas











Etter at jeg trakk om den store plata måtte resten av stueveggen endres. Jeg har fundert en stund. I kveld tok jeg utfordringen fra Elkika, og malte like så godt selv på et lite lerret. Synes denne postern som jeg har lagt som skjermbilde var så kul. Og nå finner jeg ikke opphavet. Så da må jeg bare vise dere den kule lua jeg har fått strikka meg. Den er finere enn maleriet må jeg bare si. Det er mamman til Helle som har gjort jobben. Jeg digger den og gleder meg til å bruke den i helga. God helg til deg. Vær litt barnslig da vel. 

When I´m home alone I tend to do childish changes. I love my newly knitted hat made by Helle´s mum. I´m so lucky to know a knitter. It´s a gift. 

2 kommentarer:

  1. mamma blei kjempe gla for at du likte lua, å ønska dæ gooo helg! :) like forrestn maleriet ditt!

    SvarSlett
  2. gidd ikkje vokse opp, e så kjederli :)

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?