tirsdag 14. februar 2012

Kliss



Her i gården tror vi ikke på amerikanske klissedager. Vi tror på de 364 andre dagene i året. Vi tror på klesvask, hverdagsmiddagen, kaffen på senga, dekkskift, søppeldunktømming, lyspæreskifting, handlelister, ukesmenyer, ettermiddagskaffen, sofa for to, en treningsøkt innimellom, familiebesøk, bilberging, hytteturer, ferier, hverdager, helger, søndagsfilm i sofa... Og kanskje en liten muss. Likevel følte jeg for å overraske kjæresten når han står opp. Uten han ville noe manglet.


We don´t believe in american days like Valentine´s. We believe in all the other 364 days of the year. All you need is love, right?

9 kommentarer:

  1. de amerikanske klissedagene er for meg en liten påminnelse - for ellers tror jeg også som deg på at man må huske på alle de andre dagene også!!! OG jeg tror jeg er LITT flink til det - i allefall flinkere enn hva mannen er;-)
    I går klarte jeg å virkelig overaske mannen - vi legger oss jo litt over 12, så hvorfor vente til det blir lyst;-) Det viktigste for meg er at vi har bodd sammen i 16 år og fremdeles bor sammen, til tross for uttrolig mange hverdager!!
    Håper dere har en fin san valentin dag sammen!!

    SvarSlett
  2. Hehe, herlig innlegg og utrolig koselig "note" til kjæresten!
    Feirer ikke her heller, men er jo koseligt med en ekstra påminnelse:)

    SvarSlett
  3. helt enig, jeg synes hverdagen er fin! MEN det er jo koselig å bare gi/gjøre en liten oppmerksomhet! jeg tenker valentine, mor og farsdager er koselig greier så lenge man ikke bare kjøper kjøper kjøper.

    SvarSlett
  4. Det er vel så viktig med en liten oppmerksomhet alle de andre dagene også! Hver dag. Ikke bare "kjøp en blomst/sjokolade/bamse/bokhylle i dag".

    SvarSlett
  5. Jeg roper Hurra for hverdagen og hipp Hurra for alt det andre som måtte komme:O))
    jeiiii
    klem

    SvarSlett
  6. ...også er det ikke amerikansk heller...selv om de har 'amerikanisert' dagen veldig etterhvert. Jeg feirer ikke, men synes det er FINT med en dag som kan være en påminner om hvor heldige vi er som har noen å være gla i. Skulle hatt flere slike påminnere faktisk:)

    SvarSlett
  7. Jeg skal bare gjenta poenget en gang til- det er like viktig med slike påminnelser, oppmerksomheter og små øyeblikk jevnt over.

    Can´t buy me looooooove sang de.

    Men for all del, de som vil feire får det. Jeg synes det er like stas å komme hjem til ferdig middag med lys på bordet, en helt vanlig mandag feks.

    SvarSlett
  8. Totalt enig:) Så fin blogg du har - jeg følger med i smug;) Hilsen fra Lill

    SvarSlett
  9. Jeg tror også veldig på alt det andre du nevner! Og sånt som det der - det var en kuul hilsen!:o)

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?