onsdag 4. januar 2012

Trekk



Det er vel lov å ønske i januar også. Jeg skulle ønske disse dynetrekkene fantes i 220 cm lengde. Da ville jeg kjøpt. Striper tror jeg. Fra Ellos. Evt kan man jo sy på 20 cm hvitt stoff, slik jeg gjorde før. Men jeg tror ikke jeg blir å gjøre det. Eller...

I wish these could be 220 cm long. Then I would order from Ellos. Of course I could make it longer by adding some fabtic, like I did once. But as I get to know myself well I don´t think it would be done. Or...

4 kommentarer:

  1. Oi, de var fine!

    ..takker for tips!*smile*
    ...er jo ingen hemmelighet at jeg er litt prikke-gal, men jeg likte faktisk begge her altså...

    ..elsker å blande inn litt svart/hvitt grafisk*smile*

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Heisan, dette fikk min samboer til jul. Med mitt ord på at jeg skal lage et maskulint soverom til oss når bygget står ferdig. Bare det striptete altså. Men nå ligger prikkene snart i skapet... Angående gummi som backsplash, så vet jeg ikke om det "går". Spurte de i butikken og de mente det burde gå, da det er beregnet for industri og hard bruk. Er jo bare å prøve er min filosofi.... Hvilken farge har du?

    SvarSlett
  3. Det hadde jeg aldri giddet,men så hadde jeg aldri kjøpt meg disse i utgangspunktet..Smaken er som baken..klem:)

    SvarSlett
  4. Takk for tips! Siden jeg har malt soveromsveggen knall grønn, er jeg på jakt etter svart/hvitt sengetøy. Tror det blir bomber på meg:o)

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?