søndag 15. januar 2012

Childhood





I try to keep the child in me. I look at old pictures. Sometimes I don´t want to be a grown up. It´s so hard. But that´s life. We all have to deal with it. Luckily our nieces and nephews like to play with us. Turning pillows and blankets into a cottage, opening a café in it, painting our nails (very funny when uncle went swimming and forgot to remove it), writing on the chalkboard, making an omelette on an ordinary saturday and just living in the moment. So spontaneous. So free. Alive. If you´re a parent you are really lucky. 



3 kommentarer:

  1. Hei. Ville bare si at jeg liker bloggen din, og at det heldigvis går an å være voksen og likevel bevare barnet i seg. Jeg tror slike voksne har det mye bedre enn andre voksen-voksne :)
    Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  2. Enig med Portofritt..hvis vi glemmer barnet i oss,tror jeg vi blir tristere og kjedelige.
    Fine bilder :-)

    SvarSlett
  3. Hei igjen,
    Takk for kommentaren.
    En slik kampanje er jeg absolutt for. Det er en kjempegod idé! Jeg er med! ;)
    Heidi

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?