torsdag 4. august 2011

Å tenke koffert












Sambo liker ikke vesker som slenger. Og vesker som øker i omfang. Jeg ønsker meg knagger eller et fint sted å henge dem. Synlig. For litt av vitsen er å ha dem lett tilgjengelig, slik at de blir brukt. Så jeg la dem over i bursdagskofferten. Synes egentlig den må få egne ben å stå på snart. Nå er veskene iallefall litt bortpakket, men likevel tilgjengelige.



My boyfriend dislike all my bags laying around. And I wish for a nice place to hang them so I can see them. I need to be reminded, otherwise they won´t come out. So I put them in my suitcase. Now they´re kind of put away, but still easily available in the hall. Maybe I should give my suitcase some legs instead of a chair?

2 kommentarer:

  1. Great blog!

    I'm followng :)

    I saw that you were in Croatia, I live there :)
    http://interior-junkie.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. Kjempesmart med veskene i kofferten!
    Vi bor så trangt og jeg suger til meg smarte ideer til lagring :)

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?