søndag 15. mai 2011

Tata!






Jeg sparer papir - så jeg ba sambo si et tall mellom 0-37. Og det ble 14. Da kan jeg med glede meddele at min andre Mr Poirot skal til barteland. Han får nok godt stell i det nye huset til Shinedesign. Og jeg synes jeg kan se han for meg der allerede. Dama har sansen for detaljer. 
Takk for alle fine ord damer. Dere skal vite at deres kommentarer og bloginnlegg inspirerer og holder meg gående i sol og stormer. Kanskje aller mest når det stormer som verst. Takk for at dere deler. 

3 kommentarer:

  1. det er akkurat det som er så bra med blogging! Snakket med noe venninner tidligere i dag om det. At jeg har lært så mye siden jeg begynte med det. Har blitt flinkere med mac`en, føle at jeg kan gjøre ting jeg har bare drømt om og siste men ikke minst har blitt imponert om hvor flinke og greie folk eksiterer der ute . Folk som deler, imponerer og inspirerer : )
    Poirot er forresten meget likt!

    SvarSlett
  2. HURRA!!!! Må jo ha en bartemann når man bort i barteland, såklart! Heldige meg altså, tusen millioner takk :-) Vi skal ta godt vare på Mr. Poirot! Klem til deg.

    SvarSlett
  3. Hmm...jeg er tydeligvis ikke av den tekniske sorten. Hvor finner jeg mail-adressen din sa du?!

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?