fredag 29. april 2011

A cup of tea?



For en tid siden viste jeg dere disse morsomme teposene i dette innlegget. I dag er en grei dag å vise dem igjen. Selv om de er uklare og tatt i all hast mens lyset enda var her en kort tid. Men hvor er Kate? Jeg må nok ta meg en tur innom Urban Outfitters i København til uka. Der skal de nemlig ha slike som på bildet nederst. Men for å være ærlig- så bryr jeg meg ikke om det der bryllupet. Og jeg er for trett til å ta nytt bilde i dag. Har danset hele uka og i dag var det stor flash mob på skolen der jeg jobber. 500 ungdommer danset DansensDagDansen. Jippi. Fin dag å være stolt lærer på. Om du vil ta en liten tur innom dansen verden kan jeg anbefale denne morsomme reklamen. La deg inspirere. 


I can see I need to update my tea collection. But really, I´m not interested in that wedding. Anyway, I´ll drop by Urban Outfitters next week. I´m sure there won´t be a problem finding anything nice. Today I´m too tired to take a new photo so I just show you this blurry, old one. I´ve been dancing all week, and today we arranged a big flash mob at my school. 500 pupils danced to celebrate the joy of dancing. If you need some inspiration, check out this funny advert. Be inspired. 

1 kommentar:

Fortell, har du noe på hjertet?