søndag 13. mars 2011

Lille My blir Minni Mus


I dag må det bli to innlegg. Dette var så gøy!
Jeg liker å lære nye ting. Slik ble det da jeg prøvde meg på en ny frisyre. I pysjen. Foran maskinen. Fulgte youtubeklippet som jeg fant via Kaptein Biff via Supersnella via Silje. Neste gang blir sløyfa mi kanskje litt glattere og fin. Slik sløyfene til damene over her. Men stas å få til på første forsøk likevel. Herlig med noe annet enn den vanlige snurren oppå planeten. Litt sånn Lady Gaga Light. Ja til humor i hverdagen. 


It´s great to learn some new stuff. And not just by reading and writing for my examn. Today I found something new to do with my long hair, always in a bun on top of my head. This youtubeclip is so easy to follow. I´m glad I found this via Kaptein Biff via Supersnella via Silje

7 kommentarer:

  1. Denne måtte jeg også prøve meg på, overraskende enkelt! :) Og et finfint alternativ til den vanlige "dotten" jeg ofte snurrer sammen. :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin, skal jeg prøve en dag også

    SvarSlett
  3. Å yesss, trenger utbytting av hottentotten jeg også. Må prøves ut :-)

    SvarSlett
  4. jeg hadde sånn på mandag, INGEN av kollegaene mine kommenterte det, så jeg ble ganske usikker på om det enten var fordi 1) jeg så skikkelig rar ut 2) de er vant til at jeg har rare kombinasjoner på klær, smykker og hår eller 3) de ikke la merke til det... :)

    SvarSlett
  5. Samme her! Alle alternativene kan gjelde her også. INGEN kommenterte det i skiløypa (det var da det rareste), og ingen på familiemiddagen...

    SvarSlett
  6. Når håret mitt goså blir noen cm lengre skal jeg huske denne !

    Suupersøt ;)

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?