fredag 29. oktober 2010

Bli lys

Jeg liker dette bildet. Jeg liker den sorte veggen, lampene og hvordan den sorte veggen framhever det lekre treskapet. Jeg vurderer sort vegg i gangen.
Bilde fra Highway Design. 

Kunne tenkt meg denne lysslynga fra Granit. Om noen skal innom og vil kjøpe for meg er det bare å si fra.  
Vil gjerne ha en slik lysslynge også. Se bare hvor stilig den kan anvendes. Bildet er lånt fra en av mine favorttblogger, den finske inspiratoren Varpunen.
Denne lysslynga er også fra Granit. Skulle ønske man kunne bestille fra dem. Noen som skal nordover snart og kan ta med en slik?
Tror det blir et slikt prosjekt over sofakroken. Kanskje jeg får knødd meg til det i helga? Om jeg kommer meg løs fra malinga. 
Kunne også tenkt meg en liten due. Eller kan man si det er en rype også? Humor er gøy.

We need some more lights now when winter and total darkness soon will arrive up north. I want all these. 

5 kommentarer:

  1. fine bilder du viser, særlig det øverste - superlekkert!

    fin helg til deg
    hilsen
    Åpent hus

    SvarSlett
  2. Herlige bilder! LIkte også godt det øverste. Skulle ønske jeg var vågal nok til å male en vegg sort. Jeg synes jo i grunnen det er dritkult! :)

    Lykke til med malingen og god helg.
    (Skal snart i malebøtta selv.)

    SvarSlett
  3. Stilig med svart hylleknekt og rød ledning til lyspæren:)
    Fin blogg du har.

    Ranveig

    SvarSlett
  4. Nydelig blogg du har! Den hvite duen står på ønskelisten min óg, selv om jeg allerede har en hvit lampekanin.

    :-)

    SvarSlett
  5. Syns det er kjempefint med lysslynge! Har ønsket meg en lenge, må få kjøpt meg en før jul :)

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?