lørdag 6. februar 2010

Er det noe muffens?



Jeg har fått fylt opp muffinsformesken min i dag. Som om det ikke var nok der fra før. Jeg arvet dessverre ikke bakegenet, slik som mine flinke søstre...


Men fine former kan man vel ha liggende, i tilfelle bakeånden kommer over meg en dag. 



Jeg gleder meg til den store bursdagsmåneden mars kommer, da får jeg endelig bruk for disse morsomme kakekandelaverne jeg fant i Helsinki. Dagslyset, tulipaner og sportssendinger med ski på tv minner meg på at det ikke er sååå lenge igjen til bursdag. Hurra!

3 kommentarer:

  1. DU kan jo bake Rina!! Dt er jo du som har inspirert meg til å bli en muffinsbaker med dine herlige muffinsa, og litt Pickles da ;)
    Ha en fin fin kveld snuppsi!

    SvarSlett
  2. Ja det stemme jo, hihi. Kanskje det blir grove matmuffins i morgen? Får håpe ånden stikker innom.
    Ha en finfin kveld du også!

    SvarSlett
  3. Hvor er de bare fine de muffinsforme:-)
    Får lyst til at spise en af dine muffins...

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?