onsdag 27. januar 2010

Jojomensann

Etter relativt kort fartstid her inne er det veldig morsomt å få en award for min kreativitet. Det er jo alltid like stas når noen legger merke til det man gjør, og synes det er inspirerende og fint. Jeg selv inspireres stadig av alle ders blogger her inne, og vet ikke hvor jeg skal begynne å dele ut videre...






Denne fikk jeg iallefall av bloggeren bak Fargebarn. Hun har en fargefin blogg det er verdt å ta turen innom. 



Reglene som mottaker av denne awarden er at man skal
1) linke til avsender
2) Skrive 7 personlige ting om seg selv og
3) sende den videre til 7 kreative bloggere.



Så her kommer 7 ting om meg selv
  1. Jeg facineres av rare, underlige personer og hendelser. Og gamle mennesker. De har så mye historie bak seg.
  2. Gjør ofte flere ting samtidig. Noen ganger går det så fort i svingene at det for eksempel blir egg utover hele kjøkkenet. Eller ost. Eller biola.
  3. Har ofte så mange ideer (men så liten tid) at det bare koker over i hodet.
  4. Må alltid kjenne på klær og ting i butikkene. "Feeling is everything".
  5. Har en sterk tiltrekning mot kanelboller. Spesielt KaffeBønnas her i byen, eller mine egne etter Chez´Larssons oppskrift. Mmm.
  6. Prøver å leve mest mulig miljøvennlig uten å være hysterisk. En kan ikke gjøre alt, men alle kan gjøre litt.Vi har alltid flere valg.
  7. Tenkte i min ungdom at jeg skulle bli interiørarkitekt, fikk til og med bøkene i posten. Men sendte dem i retur. Lever nå ut interiørdrømmen i eget hus.
Jeg sender premier videre til de kreative menneskene bak bloggene




2 kommentarer:

  1. God morgen, rare Rina!
    Gratulere med awarden din og tusen takk søte deg! Veldig hyggelig at du liker å besøke bloggen min.
    Jeg er sikkert Blogglandias særeste, men jeg har helt siden jeg startet bloggingen min holdt en litt lav profil, når det gjelder nettopp awarder. Jeg synes det ble så vanskelig å sitte og plukke ut og velge blant personer og blogger jeg likte godt. Følte meg simpelthen ikke helt bekvem med det, så det har aldri vært nevnt dette med awarder på bloggen min.
    Jeg liker veldig godt å gi bort ros og glade kommentarer, når jeg finner fine innlegg og jeg blir også hoppende glad for koselige kommentarer selv. Vi mennesker er jo litt ulikt satt sammen om hva vi mener om ting, og det er jo det som er spennende og flott, synes jeg!
    Ser jeg fort kan bli sett på som litt sær, men jeg tar sjansen, hi, hi!
    Håper du har gode dager, Rina!
    Her blir det en rolig fradgskveld hvor far i huset skal ut med arbeidskollegaer og smågutta og jeg skal spise hjemmelaget pizza og be opp min gamle søte mamma. Hun ramlet over rullatoren ( hun er jo snart 88 år) for litt siden på gata og tør nå ikke gå ut på det ujevne underlaget. Da blir det nok litt laaaange dager innendørs, og forhåpentligvis vil en hjemmelaget, varm Kaspara-pizza gjøre susen samt oppglødde barnebarn og å se på " So you think you can dance" som også hun synes er kjemestas å se.
    Kos deg i helgen! Mange klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Heia rareste Rina, tusen takk for award og fine ord! Jeg valgte å overse glatt utfordringen som fulgte med siden tid er en mangelvare nå, men det var kjempekoselig at du tenkte på meg! :)

    Fortsatt fin søndag oppi nord, hihi

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?