onsdag 13. januar 2010

En drøm går i oppfyllelse

I dag var det mange elever som fikk oppfylt en drøm. Strømbrudd. Jeg sier ikke mer. Da var det bare å pakke sammen og gå tidlig hjem. Desverre. Off og off. 





Det kunne ikke passet bedre å vise dere den skjønne gaven jeg fikk av en kollega på mandag. For en super overraskelse. 



Jeg leker med bokstavene, og prøver ut hvor de skal få henge. Over min gamle, pleddkledte gyngestol....





Eller i kosehjørnet....




Det er januar. Drømmenes måned. Alt som skal bli bedre. Planlegge vinter-, påske- og sommerferie. Drømme om huset som skal bli ferdig oppusset. Om den nye tvbenken som kommer snart. Om middagen jeg burde gått i gang med nå. Om helg. Om å sove uten vekkeklokke. Om et helt nytt år som skal få fylles med mye fint. Håper jeg. Legg deg ned og drøm litt du også. Jeg må kokkelere litt først.



1 kommentar:

  1. Kjempefine bokstaver ! Også kunne jeg ikke unngå å legge merke til den runde orange puta. Dødsstilig !!!

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?