søndag 24. januar 2010

Badet vårt er ferdig


Hurra! 
Badet er ferdig, fra topp til tå. Fra innerst til ytterst.
Egentlig har det vært brukanes (som vi sier) lenge. Men siste finsh som maling av tak og lister ble gjort forrige helg. Denne helgen kom lyslista opp, og badet er offisielt åpnet.




Detaljene teller vel også?




Vi har valgt å holde det enkelt, med hvite rektangulære fliser og sort granitt på gulvet. Med glade fargeinnslag innimellom.




Jeg er ikke så glad i masse forskjellige flasker. Derfor har jeg fylt sjampo, balsam og såper over på blanke flasker fra Åhlens. De viktigste er merket med dymo. Noen synes det er sjukt. Jeg liker det.



Og her ser du grunnen til at det har vært stille på bloggen siste uka. Det har gått mye i film. Jeg har sett ensomme finsker, gale russere, en naken italiener, kalde chilenere og en samlegal tyrker. Måtte bare vise dere den lekre logoen deres. Er den ikke fin?
Til helgen bærer det til Helsinki, så jeg tar gjerne i mot gode tips for steder å gjøre bruktfunn, fin design, gjøre yoga, koselige cafeer eller spisesteder.



Ha en finfin uke!

5 kommentarer:

  1. Nyyyyydeliiii bad!!!!!!!! Så stilrent og lyst, kjempe fint!

    Åååeeeee så ser æ ny-buksa di på dæ!! sånn som æ ska få mæ no :)))) hurrraaaa , like du den ??

    SvarSlett
  2. synes det var en kul ide å fylle ting over på litt anonyme flasker ;) er nok ikke bare du som er rar ;)

    og så heldig du er som har vært på filmfestival, det hørtes gøy ut :D så du noe fint?

    SvarSlett
  3. Så lekkert bad! Herlig når alt er nytt og rentog fint! utrolig søt badematte og veldig fine flasker med såpe! Jeg er bittelitt misunnelig nå :))

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kommentaren, Rina!
    Jo, her i blogglandia har lappeteppe-virksomheten absolutt tatt av - hadde ærlig talt ikkje trudd æ skulle bli en del av den trenden, men æ klarte ikkje å holde mæ unna når æ plutselig hadde mamma sin symaskin til låns :-)

    Kjempefint bad dåkker har fått - misunne dæ virkelig de hvite flisen, har en drøm om å pusse opp våres, men det får bli med drømmen (hvertfall i første omgang). Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  5. dymo merkene er og blir stilig :)
    kansje det dukker opp sånne på mitt bad og....... :D isåfall skal jeg linke visst jeg legger ut bilder :) genial ide :D

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?